7 Kasım 2013 Perşembe

Tüyaap Alışverişim

Gönderen Begüm'ün Dünyası zaman: 08:03

















Önceki yazımda söylediğim gibi yeni kitaplar almanın böyle her yerde kitaplar görmenin beni kendime getireceğini umuyordum ve öylede oldu.Daha çok test kitabı ve 3 tane okuma kitabı aldım ama ben bu yazımda hem Tüyap alışverişimi hem de önceki alışverişim den kitaplarımı paylaşacağım.




Öncelikle bu deftere bayıldım.D&R dan 10 tl gibi bir fiyata aldım ve sadece Notebook filminin temasında defterler yok.GodFather,Fight Club,Leon filmleri ve The Beatles müzik grubununda defterleri var.Hikaye yazmak için kullanıyorum bu defteri.Resmen afişi alıp deftere basmışlar.Harika bir şey.



 Tüyapdan daha çok test kitabı aldım .Ama okuma kitabı olarak 3 tane Neil Gaiman kitabı aldım.Ve şunu söylemeliyim ki yayın evlerinden en çok ilgilenen stand İthaki idi.Bizimle konuştu kitap hakkındaki fikirlerinden ve konusundan bahsetti.Gerçekten sıcakkanlı bir görevliydi.Martı Yayınlarındaki suratsız adamın aksine.Gerçekten istediğim kitap olsa bile sırf o adam yüzünden almazdım.Resmen alın ve gidin der gibi bakıyordu.Neyse Nail Gaiman'a gelirsek gerçekten kitapları okumak konusunda çok heyecanlıyım.Okuma sevgim tekrar geri geldi sanırım.
















                        Yolun Sonundaki Okyanus için diyebileceğim tek şey kapağının göz doldurması gerçekten de çok etkileyici bir kitap ve isimi de çok hoş okumak için sabırsızlanıyorum.


















 Sofie'nin dünyası ,Kış Bahçesi'ni Akmar dan,Yerdeniz Büyücüsü ve Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş kitaplarını da D&R' dan aldım .Sofie'nin Dünyası için bir internet sitesindeki yorumdan etkilendim diyebilirim.Kızın biri bu kitabı 11 kere okuduğunu yazan bir yorum atınca ve felsefe üzerine olan bir kitap olunca benimde felsefeyi anlayamama sorunu olunca  alıyım dedim.Baya bir uzun cümle oldu bu arada neyse artık :D Kış Bahçesi için ise bu tarz kitapları seviyorum açıkcası şahsen duygusal ,kişilerin derinlerine inen hayatın gerçeklerini anlatan kitapları .Onun için merak ettim.

















Bu iki kitabı ise kesinlikle isminden etkilenip aldım.Tabi bir süredir aklım daydılar ama Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş gerçekten çok güzel bir isim ve konusu da bir o kadar merak uyandırıcı.Kimse ölmüyor?Baya bir meraklandım açıkcası .Yerdeniz Büyücüsü ise fantastik bir kitap Ursula'nın serisinin ilk kitabı.(Ursula isimi çok değil mi?)İnşallah okuyacağım bu kitapları.Daha Okumadığım bunlarının dışında dolu kitap var ama bu beni yenilerini almaktan alıkoymuyor açıkcası.Umarım sizde istediğiniz kitapları alır ve onların dünyasına dalıp mutlu dakikalar geçirirsiniz.Çok fantastik bir cümle oldu :D En kısa zamanda yorumlarımla görüşmek üzere diyorum.Hepinizi öpüyorum :****

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitaplarla Macera Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review