3 Kasım 2013 Pazar

Geri Geldim

Gönderen Begüm'ün Dünyası zaman: 02:02
Uzun süreden sonra geri geldim.Okul açılması sınavların başlangıcı derken hiç zamanım olmadı girmeye bloguma ve açıkcası özledim.Bu aralar yani neredeyse 1 aydır kitap okuyamıyorum sanırım 6-7 kitaba başladım ve şuana kadar ve hiç birinin devamını getiremedim.Öyle beğenmediğimden falanda değil baya beğendiğim istediğim kitaplar hepsi.Cuma günü Tüyap'a gidip bir kendime gelmeyi düşünüyorum.Kitapları koklayıp nasıl okumazsın diye kendime kızıp bir güzel alışveriş yaparak.Test kitapları yeni kitaplar alıyım derken tekrar okumaya ve yorumlamaya başlıyacağım inş :D Hemen alıcağım kitaplar için bir liste hazırlamam lazım.Önerdiğiniz kitaplar varsa lütfen yorum atın.Çünkü gerçekten şuan aklımda kitap yok baya bir uzak kaldım.Bu ortamdan sizi seviyorum kitaplı günleer :*

Hoşuma giden bu fotoğrafı da paylaşmak istediiim :D

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitaplarla Macera Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review