19 Ağustos 2013 Pazartesi

Yeni Kitap Listesi

Gönderen Begüm'ün Dünyası zaman: 08:10
Merhabaaa :D Bu yazımda başlıktanda belli olduğu gibi yeni alacağım kitapları nasıl seçtiğimden ve yeni listemde hangi kitapların olduğundan bahsedicem.

Listenin başını çeken kitabım  Harry Potter Azkaban Tutsağı .
Neden listenin başında olduğunu açıklarsam, bir haftadır televizyonda Harry Potter Serisi yayınlanıyor ve bende oturup her gece bunları izleyip nostalji yapıyorum.Her zaman ki gibi aynı heyecan ve merakla izliyorum.Tüm olucakları bilmeme rağmen.Zaten serinin ilk 2 kitabını okumuştum ve çok  zevk almıştım.Kitapda hikaye çok akıcı ve sadece bir dille anlatılmış.Zaten bir çocuk kitabı ,fazla alengirli kelimeler kullanılmamış.Ama yinede okuyunca kendimi kaptırdığım , zaman kavramını yitirdiğim bir seri.3.kitabı alıcak zaman bulamamıştım.3.kitabın diğer ilk 2 kitaba göre daha uzun olmasıda beni tatmin ediyor.Çünkü ilk iki kitabı hemen bitecek duygusuyla okumuştum.Ve şimdi inşallah alıcağım.Sizede okumanızı tavsiye ederim.





2.Kürk Mantolu Madonna
Şuana kadar neden okumadığımı bilmediğim , çok merak ettiğim ve internette paylaşılan alıntılarından çok etkilendiğim bir kitap.Hemen satın alıp okumayı planlıyorum.

"insanlar birbirlerini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense, körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar.''
"hayat, ancak bir defa oynanan bir kumardır." 

" evden çıktıktan sonra bir şey unuttuğunu fark ederek duraklayan, fakat unuttuğunun ne olduğunu bir türlü bulamayarak hafızasını ve ceplerini araştıran, nihayet, ümidini kesince, aklı geride, ileri gitmek istemeyen adımlarla yoluna devam eden bir insan gibi üzüntülüydüm.. "





3.Ejdarha Dövmeli Kız
Öncelikle bu kitabın filmini izlememiş ve konusu çok fazla bilmiyor bulunmaktayım.Tek bildiğim konusu hakkında bir seri katil romanı ve çok heyecanlı olması.Yani internet sitelerinde okuyucuların yaptığı ''kesinlikle okuyun ,harika'' şeklinde can alıcı yorumlar ve kitabın isimi ve seri oluşu ilgimi baya bir çekti.Eğer ilk kitabı yorumlardaki gibi ''harika'' ise bunun dışında serinin 2 kitabı daha varsa tadından yenmez  diye düşünüyorum.
Bu kitabı alıp,okuduğum an hemen burada inceleyeceğim :)








4.Mutluluğun Öteki Yüzü

Bir çok blogcu arkadaşımın yorumlarını okuyup beni meraklandıran.Tam benim tarzımın olduğunu düşündüğüm kitapdır kendisi.Anladığım kadarıyla kitap bir çok zorluk,sıkıntı çeken Ella'nın kafasının içinde ,onun düşünceleri, onun anlatımıyla geçiyor.Bazıları bunu çok bayıcı bulmuş bazılarıda beğenmiş.Ben beğeneceğimi düşünüyorum yani psikolojiye olan ilgim ve Ella'nın düşüncelerine olan merakım nedeniyle okumayı planladığım bir kitap.Ayrıca kapağı ve şu püsküllü mor ayracıda çok hoşuma gitti.Güzel bir görüntü:)









Şimdilik aklıma gelen okumak istediğim ilk 4 kitap bunlar,bunları okuduktan sonra hemen burada inceleyip fikirlemi belirtcem.Hepinize bol kitaplı günleer :))




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kitaplarla Macera Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review